Winter reading s Kouzelnou klubovnou a čajem!

17:07 kouzelná klubovna 45 Comments

A je to tady. Konečně jsme se po půl roce dočkali. Představuji vám WINTER READING!

Připravila jsme si pro vás další velký projekt. Summer reading měl podle vašich ohlasů úspěch, a tak
jsem tady se zimní verzí mého projektu.

Winter reading nebude probíhat celou zimu (u SR léto) jako to bylo u Summer readingu. Bude trvat pouze od 22.12.2014 do 31.12.2014. Vyhlášení proběhne 31.12.2014 v 21.00. A o co tedy půjde?

Zúčastnit se může kdokoliv z ČR. Omlouvám se vám, slovenští čtenáři, ale chápejte, že by poštovné bylo opravdu, ale opravdu moc drahé.

Čeká vás sedm úkolů, které budete plnit. Nový úkol se objeví každý den. Úkoly můžete plnit, v jaký den chcete, ovšem vše musíte stihnout do 31.12.2014 do 20.00. Poté už to nepůjde!

Za každý splněný úkol dostanete 10 bodů. Vítěz každého úkolu, kterého vyberu já, dostane o 5 bodů navíc. Úkol splníte tím, že vyplníte formulář. Na formulář budete mít vždy odkaz ze článku.
Nemusíte plnit všechny úkoly, ale je to velice výhodné. Máte větší šanci na výhru skvělých knih.

Dále budete body získávat za přečtené knihy. Za každou vaši přečtenou knihu získáte 1 bod. Pokud ale přečtete knihu/y ze seznamu, dostanete za každou 5 bodů. Nemusíte přečíst všechny, dokonce nemusíte přečíst ani jednu.

Nakonec spočítám všechny vaše získané body. Jelikož jsou Vánoce, chci vás obdarovat větším počtem knih. V létě se jednalo pouze o dvě knihy, teď, v zimě, vás chci obdarovat rovnou osmi knihami. Takže prvních 8 lidí získá odměnu. Háček je ale v tom, že bych se vůbec nedoplatila. Poštovné na každého stojí něco přes 40 Kč, a proto prosím vezměte na vědomí, že po výhercích budu požadovat 40 Kč. Na konci projektu se domluvíme tak, že mně (mé mamince a tatínkovi) pošlete na účet 40 Kč. Pokud se ptáte, proč na účet, tak odpověď zní takto: jinak by to pro vás bylo moc drahé. Takhle bych to zaplatila rovnou. Děkuji vám moc za pochopení.

Teď už konečně k našemu programu:
31.12. ve 20.00 – konec soutěžení

Seznam knih za 5 bodů:
  • Dash & Lily: Kniha přání
  •  Esej o tragédii
  • Blonďatá Kerolajn
  • V pasti
  • Vánoční koleda
  •  Elfové, kniha I.

Tak co, jdete do toho se mnou? Možná vás nalákají knihy, o které se soutěží. Tady jsou:








A všechny pohromadě. No není to nádhera?

Za poskytnutí knih do soutěže vděčím těmto nakladatelstvím: Fragment, Host a Práh

ZAREGISTROVAT SE MŮŽETE ZDE!
Už se těším na společně strávenou zimu!

Michaela

45 komentářů:

  1. Dash & Lily - Kniha přání si o Vánocích rozhodně plánuji přečíst a přemýšlím, že bych se pustila i do re-readingu Eseje o tragédii. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý projekt a úžasné knižní výhry :) Summer reading mi přerušily jisté nepříjemné události, ale ten zimní snad klapne :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se líbí! :) Doufám, že to bude lepší....těším se! ;)

      Vymazat
  3. Summer reading jsem celkem flákala, tak to teď musím napravit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Nevím, nečetla jsem ji, ale vypadá zajímavě. :)

      Vymazat
  5. tak do toho rozhodně jdu protože ty knihy jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda! A také mě těší, že se knihy jako odměny líbí. :D

      Vymazat
  6. Skvělý projekt! Už se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nalákala jsi mě dokonale, jenom doufám, že se svým štěstím nevyhraji Esej o tragédii, protože ten už doma mám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, pokud budeš úspěšná, budeš si moci i vybrat....budete si moci seřadit balíčky od nejlepšího po ten, který byste chtěli nejméně. :)

      Vymazat
    2. To jsem ráda :) Já mám na takové věci totiž vždycky štěstí ;)

      Vymazat
  8. Zajímavý projekt, uvidím, jak budu stíhat, ale doufám, že se stihnu zúčastnit :)
    www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také doufám! Byla bych ráda, kdyby ses zúčastnila! :)

      Vymazat
  9. Dashe a Lily mám už za sebou, asi předevčírem jsme dočetla, takže tu si můžu škrtnou! Super projekt ráda se zúčastním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za chválu! :) Jsem ráda, že se projekt líbí!

      Vymazat
  10. Skvělý projekt, krásné výhry a zajímavé úkoly! Chválím nápad na projekt a ráda se ho zúčastním :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jů, paráda, moc se mi líbí nápad i knížky, o které se soutěží, ještě popřemýšlím o zapojení a určitě tě přidávám do oblíbených čtenářů :) /na tvůj blog jsem narazila dnes :) /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, milá dušičko! :) Ohromně jsi mi zvedla náladu, díky! Moc si vážím toho, že ses přidala do mých pravidelných čtenářů. A ještě více si vážím toho, že už jsi 84! :) Díky Tobě i všem ostatním...Mám vás ráda! :)

      Vymazat
  12. To jo, já do toho jdu taky. Stejně jsem si plánoval vánoční svátky užít hlavně čtením knih v klidu a míru. Tak to můžu skloubit s tímto projektem :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já se určitě zapojím. :)
    Jinak to s tím poštovným chápu, když budeš posílat tolik knížek. Je od tebe hezké, že chceš být na Vánoce tak štědrá a obdarovat tolik lidí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc, moc ráda! :) Jsem ráda, že to chápeš ty i ostatní. Moc děkuji za milý komentář. :)

      Vymazat
  14. Super nápad! Co by to byla za nějakou akci se čtením, kdybych se do toho nezapojila :D
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem moc ráda! Winter reading už se blíží! ;)

      Vymazat
  15. Klubovničko, ráda bych se zúčastnila, ale o Vánocích budu hlavně s rodinou a když se nebudu věnovat jim, budu číst, blogování a psaní článků půjde do pozadí, takže bych to nezvládala, nicméně přeji co nejvíce účastníků a hodně štěstí všem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Basterko,
      moc díky, že ses ozvala. Je škoda, že se nezúčastníš, ale i tak Ti (předčasně) přeji veselé Vánoce! :)

      Vymazat
  16. Já bych se tak ráda zapojila! Tato "výzva"/soutěž vypadá hodně dobře, ale během vánoc se budu muset učit na zkoušky :/ Takže nevím kolik budu mít času na čtení, každopádně o tom ještě budu přemýšlet :) Do kdy se můžu zaregistrovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší! :) Budu ráda, když to zkusíš, nejsou to nijak složité úkoly. ;) Tolik času Ti to nezabere. Přihlašovat se můžeš do 21.12.2014 do 23.59. :) Opravdu bych byla moc ráda, kdyby ses zúčastnila. ;)

      Vymazat
  17. Ahoj, taky se zúčastním:-) jen bych tě chtěla poprosit, jestli bys mi nemohla napsat autory těch knih? Moc by mi to pomohlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda! A určitě. ;)

      Dash a Lily - Rachel Cohn, David Levithan
      Esej o tragédii - Elizabeth LaBan
      Blonďatá Kerolajn - Ivona Březinová
      V pasti - Michael Northrop
      Vánoční koleda - Charles Dickens
      Zima Elfů - kniha I. - Bernhard Hennen

      Vymazat
  18. Jé, moc ráda bych se zúčastnila, ale budu pryč, mimo dosah internetu. :/ Nápad to je ale zajímavý, tak snad někdy příště. ^-^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí...doufám, že se zúčastníš Summer radingu! :)

      Vymazat
  19. Vypadá to zajímavě, jen musím nastudovat ty tagy a asi teda nebudu splňovat tu kvótu přečtených knih (v sezamu už vůbec ne), protože mám takový dojem, že zkysnu akorát u tisícistránkového Kvítku, ale úkoly by mohly být zábavné. :-)
    Tak že bych se přihlásila?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)