Měsíc s HUNGER GAMES

6:00 kouzelná klubovna 15 Comments




Vážení čtenáři, vítám vás u projektu, který bude trvat celý měsíc. A to leden 2015. Chtěla jsem se zaměřit na nějakou knižní sérii. A samozřejmě mě napadlo Hunger games. Nevěřím tomu, že HG máte plné zuby. Kdo by měl? Vždyť se jedná o jednu z nejlepších dystopií!


Celý měsíc jsem si rozdělila do čtyř částí, po týdnech. První týden se zaměříme na knižní sérii, budeme se bavit o knihách. Druhý ponecháme filmu, který si také zaslouží pozornost. Třetí týden se více seznámíme s postavami a čtvrtý se vy, čtenáři, můžete proslavit svými názory a u toho vyhrát knihu! No, nezní to lákavě?

Každý den bude nový článek, proto se, doufám, máte na co těšit. Tento měsíc nečekejte žádné recenze, všechny si budete moci přečíst v únoru. Stejně tak knižní očekávání a měsíční shrnutí.
Číst samozřejmě budu dál! Všechny novinky můžete čekat na Facebooku.

Tak jdeme tedy na to! Odkrývám vám program na celý měsíc! Tamtadadááá, vítám vás u Měsíce s Hunger games! ( Ať vás provází štěstěna.) 
 
Program:
3.1. – Zač. KNIHY, O autorce
7.1. – Film vs. Kniha
8.1. – Fan art
10.1. - Zač. FILMY, Promo plakáty a fotky
11.1. - Soundtrack
12.1. – Capitol TV
13.1. – Smazané scény
17.1. – Zač. POSTAVY, Finnick a Johanna
20.1. - Haymitch
21.1. – Gale - Hurikán
22.1. - Peeta
23.1. - Katniss
24.1. – Zač. NÁZORY ČTENÁŘŮ, Nejoblíbenější díl

Krásný Nový rok!
 


15 komentářů:

  1. Páni...máš to moc hezky vymyšlené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Doufám, že se bude líbit. ;)

      Vymazat
  2. Já už si říkám dlouho, že si přečtu knihy a kouknu na zatím vydané filmy, ale nějak se nemohu dokopat. Možná právě tohle mě ještě více navnadí a konečně plány zrealizuji.
    Určitě krásně vymyšlené! :)

    Fakynn (www.fakynn.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Mám radost, že se líbí. :D A do HG se pusť, stojí za to. ;)

      Vymazat
  3. To bude úžasný leden, HG je má nejoblíbenější dystopická série :-) Těším se na všechny články ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to opravdu povedená dystopická trilogie. Jsem ráda, že se těšíš! :) Snad nezklamu! ;)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. To jsem moc ráda. Opravdu doufám, že budete všichni spokojení. :)

      Vymazat
  5. Toto bude úplne MEGA!!!! :3 Už sa teším :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože, děkuji moc! :D Tolik nadšení...budu se snažit, aby to bylo MEGA! ;)

      Vymazat
  6. Zní to skvěle, určitě se nějak zapojím - alespoň čtením článků. :) Knížky jsem nedávno přečetla všechny v rámci re-readingu u Ells, tak to mám stále hezky čerstvě v paměti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš se zapojit do soutěží, už zítra se dozvíte víc. ;)

      Vymazat
  7. Hunger games jsem ještě nečetla, ale viděla jsem film, který se mi líbil. Už se těším na články. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se těšíš. ;) Já taky... :D

      Vymazat
  8. To je dost dobře vymyšlené :) . Rohttp://kouzelnaklubovna.blogspot.com/logout?d=http://www.blogger.com/logout-redirect.g?blogID%3D4696519977097426977%26postID%3D6219877364193285819zhodně sem budu chodit pravidelně na články. HG je jedna z mojich nejoblíbenějších knížek i filmů takže se už těším :)
    http://style-et-vie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář a názor. Jsem vděčná za pozitivní i negativní, proto budu ráda, když napíšete, co si myslíte! :)